Hong Kong: Razlika med redakcijama

dodanih 508 zlogov ,  pred 1 letom
 
== Mediji==
[[File:Tvbcity-s1.png|thumb|alt=Modern, green-and-white building with dish antennas on top|TVB City, prostori prve hongkonške televizijske postaje]]
Najpomembnejši hongkonški časopis v angleškem jeziku je South China Morning Poste, na drugem mestu pa je Standard, ki je bolj poslovni časopis. Dnevno izhajajo različni kitajski časopisi kot so: Ming Pao, Oriental Daily News in Apple Daily. Lokalne publikacije so pogosto politično povezane s pro pekinško stranjo ali prodemokratično stranjo. Osrednja kitajska vlada je na ozemlju prisotna z PUBLIKACIJAMI Ta Kung Pao in Wen Wei Po.<ref>{{harvnb|"Hong Kong media profile", ''BBC News''}}.</ref> V Hong koNGUkongu JEje TUDItudi VEČJEvečje ŠTEVILOštevilo MEDNARODNIHmednarodnih PUBLIKACIJpublikacij KOTkot SOso: The Wall Street Journal in The Financial Times, The New York Times International Edition, USA Today, Yomiuri Shimbun in The Nikkei.<ref>{{harvnb|Media Facts|2017}}.</ref>
 
Na ozemlju delujejo tri brezplačne televizijske postaje TVB, HKTVE in Hong Kong Open TV, ki oddajajo tri analogne in osem digitalnih kanalov.<ref name="broadcasterList">{{harvnb|Licensed Broadcasting Services|2018}}.</ref> Prevladujoča televizijska postaja je TVB, ki ima 80 odstotni delež gledalcev.<ref>{{harvnb|Chow|2017}}.</ref> Plačljivo televizijo z več sto programi ponujata kabeljska televizija Hong Kong in PCCW. RTHK je javna radiotelevizija, ki zagotavlja sedem radijskih in tri televizijske programe.<ref>{{harvnb|RTHK Budget|2018|pp=806, 809}}.</ref> Na ozemlju deluje še deset tujih postaj, ki zagotavlja program tujim prebivalcem ozemlja. Dostop do informacij preko interneta ni omejen z velikim kitajski požarnim zidom.<ref>{{harvnb|"Hong Kong Activists Stare Down 'Great Firewall of China'", ''NBC News''}}.</ref>
Najpomembnejši hongkonški časopis v angleškem jeziku je South China Morning Poste, na drugem mestu pa je Standard, ki je bolj poslovni časopis. Dnevno izhajajo različni kitajski časopisi kot so: Ming Pao, Oriental Daily News in Apple Daily. Lokalne publikacije so pogosto politično povezane s pro pekinško stranjo ali prodemokratično stranjo. Osrednja kitajska vlada je na ozemlju prisotna z PUBLIKACIJAMI Ta Kung Pao in Wen Wei Po. V Hong koNGU JE TUDI VEČJE ŠTEVILO MEDNARODNIH PUBLIKACIJ KOT SO: The Wall Street Journal in The Financial Times, The New York Times International Edition, USA Today, Yomiuri Shimbun in The Nikkei.
 
Na ozemlju delujejo tri brezplačne televizijske postaje TVB, HKTVE in Hong Kong Open TV, ki oddajajo tri analogne in osem digitalnih kanalov. Prevladujoča televizijska postaja je TVB, ki ima 80 odstotni delež gledalcev. Plačljivo televizijo z več sto programi ponujata kabeljska televizija Hong Kong in PCCW. RTHK je javna radiotelevizija, ki zagotavlja sedem radijskih in tri televizijske programe. Na ozemlju deluje še deset tujih postaj, ki zagotavlja program tujim prebivalcem ozemlja. Dostop do informacij preko interneta ni omejen z velikim kitajski požarnim zidom.
 
== Opombe==
2.319

urejanj